Nekromant
Nekromant
Rozjezd
- Můžete vyzkoušet tisíc způsobů a každý bude v něčem lepší, než ten předchozí. Předpokládám, že základy lidi znají, takže jen doporučím: Co nejdříve si postavit jednu věznici a začít stavět lovce lidí. Před koncem protekce postavit naráz všechny budovy na rekrut zombií, něco na fexty a alespoň jednu budovu na banshee (s tím si nekro do začátku jakž takž vystačí)
Army
- Do 4.branky doporučuji jet na singlu zombíku. Nevyplatilo se mi moc k nim dávat klamný početňák z kostlivců…zbytečně to zabírá už tak málo místa pro lidi. Pokud zvládáte šetřit zlato, dá se fungovat už po třetí brance na mumkách jako hlavním štítě, ale pak se musí snižovat daně během šplhání na 4. Branku, aby nedošlo k vyhubení obyvatelstva.
- Ve chvíli, kdy přesedláte na mumky, doporučuji k nim početňák ze zombií. Pokud čekáte klepec, vyplatí se zdvojit štít a za mumky ještě zombíky povytáhnout nad sílu střelců. S tím se dá krásně ustát i koberec. Tři prvka bez dorekrutu se tak dají přežít.
- Střelci jsou jasní. Lichka a banny (u banny pozor na pořádnou sílu jich musí být víc, někteří paktáři to špatně nesou.
- Předskoky: zombíka i mumku předskočí opravdu téměř cokoliv. Stačí si vesměs jen ohlídat, aby to mělo stejnou pohyblivost (1) J - což je problém zase u kouzel na iniciativu…pozor na ně!
- Vzhledem ke krásným statistikám u mumky jako štítu si myslím, že lítat s nekromantem je zrůdnost, ale proti gustu, armu vám na to ale neporadím.
- Útok: Vyplatilo se mi držet mumky silově těsně nad sílou nejsilnějšího střelce (procentuálně, aby byly tak o 30% silnější než ten střelec. Př.: Když bude lichka 42K, mumku držte zhruba na 56k) a k tomu přibližný počet zombíků, na nízkých silách utočím s počtem zombíků = 2X počet mumek, ale na vyšší síle už je to například 10x tolik na počet J
- Obrana : Pokud čekáte klepec, je opravdu výhodně se nebát a provi přeštítovat. Minimum 50% mumek v hlavním štítu a za nimi zombie silnější než střelci je jistota, kterou jen tak někdo neprolomí a jestli, bude mu to chvilku trvat…tu chvilku, která vám může stačit, než se dostanete k počítači a dokroutíte J
Kouzla
- Jasně vede smích – pokud utočíte do nekromanta, dáte na pohotovost a do počtu nastřílíte smích, pokud projde…buďte si jistý, že váš cíl bude bez střelců a letí za 60% jako nic ;)
- Kletba je mho k ničemu, viděla jsem jí sesílat do posledního kola místo smíchu, ale dle mě je to zbytečné, když je lepší si ten smích trénovatJ
- Na vyšších brankách je pak v druhém kole MP, ve třetím zraň (nechutnost samaJ ) a nakonec nefoskop (s tímhle kouzlem, pak můžete způsobit, že výsledky útoků budou vypadat nějak takto: -1,5:100% (všimněte si záporného znaménka)
- Ochrany – na magické paktáře se moc nespoléhejte a rozhodně si sami trénujte černou barvičku! Váš největší nepřítel je totiž kouzlo smích! K čemu je vám, byť skvělý štít, který se nehýbe. Další doporučuji bílou (tato povolání mají také kouzla rapidně ovlivňující iniciativu – sice ne tu vaši, ale ve výsledku se to projeví)
- No a za pátou brankou čeká populační exploze…velice sympatické kouzlíčko, které se vyplatí trénovat J
Lakejja