Iluzionista
Takže jak hrát slušně za iluzi? Já moc dobře vím, že návodů je milión, ale ono, přiznejme si, stejně jde o to, co komu vyhovuje, co si vyzkouší… Takže tohle neberte jako návod, ale spíše jistou pomůcku, berličku, nebo třeba francouzskou berli J.
Army:
Mno, takže jako ostatně všude jinde, iluzi lze hrát jak ve vzduchu, tak i na zemi. Ale přiznejme si popravdě, vzduch může fungovat jako překvapení, ale žádný extra výsledky s ním nečekejte… Jediná věc co se s ním mně osobně povedla (vyjma letecké brány), bylo rozdat prvka po zemi a pak utéct nahoru… Ale efreet je prostě efreet, a NE štít. Tudíž můžeme rovnou přeběhnout k pozemce. Zde se nabízí varianta štít behir, druhá varianta štít behir a početka čočka, nicméně já už jedu pouze čočku a nemůžu říct, že by mi to nějak vadilo, spíš naopak… Je levná a hm, levná, nemá o moc víc k vychválení, ale aspoň něco… Ono obecně u iluze by štít pohledal… A nenašel… Předskoky má navíc varianta čočky hned dva přirozený, behir a efreet. No, na brány málo, ale na prvko, pokud do vás nejdou na ini, stačí. Plus best, samosebou. No a jsme u střelců. Takže arkána je super. Takže behold stojí za houby. Takže naga ujde. Takže VV slabota. A ještě jednou takže, takže opět do bestu. Doporučím ledové obříky (za prvé upkeep, za druhé ini téměř doplňující arkány a dmg), ledové dráčky (zde pouze apkýp) a dále prostě věcičky, který maj slušnou ini, aby šli propojit útoky s arkánama (opět, stále, pořád a zase arkány… no nic lepšího tam fakt nenajdete, zkuste…) a trochu lepší dmg. Takže nejlépe ruďochy, lichkingy, bazilišky, medůzy, no možná ještě něco… Ale ne moc…
Kouzla:
A teď si trochu zahrajeme na Harryho Pottera, Gandalfa, kouzelníka Pokustóna, Čáryfuka, Davida Copperfielda a podobnou pakáž (nikdy jim nevěřte, seberou vám hodinky a vytáhnou z nosu holuba). A rovnou třeba útočný kouzla. Na začátek kamennou kůži, není to zase tak zlý jak se obecně soudí. Okouzlení rovnou vynecháte. Po první brance ledový déšť. Budete ho používat pořád, takže trénink od začátku neškodí. Po dvojce přiběhne nádherná ohnivá zeď. Nevěříte? Věřte! Když vám projde v útoku 2x slušně, zraníte tím cizí štít třeba 2x za 15 procent (a to z daleka nepřeháním, jde i mnohem lépe) a to už prostě znát je. Obzvlášť když na něj rovnou zaútočíte arkánama a podobnou havětí, která má dmg i ini, tak to potom padá jak listí na podzim… Třetí brána přinese šílenství… No, hm, jako jo, ale jenom troše. Dobrý doplňkový kouzlo, hlavně tím, že z nepřítelovo jednotek vám to při troše štěstí naseká vaše nové předskoky… Ale hlavně, hlavně dejte 4. branku. Písečná bouře je asi nejlepší obranný kouzlo v celým MAčku. Asi kompenzace za tu mizernou army. Pokud proleze tak zastavuje jak útočníka, tak obránce ( alespoň většinu jednotek, jestli jste si ho teda slušně vytrénili). Tudíž, v ideálním případě se může stát, že, v kolech kdy působí (3. a 4.) taky se nemusí stát vůbec zhola lautr nic… A to potěší, že, Bobe? Ano, Tome…To se totiž vyplatí J
No a dál tu máme kouzla neútočná, vyplatí se štěstí (mana + 0-4 TU), možná i blahobyt, ale jenom možná.
A pár rad nakonec:
!!! Každopádně nedoporučuji iluzi začátečníkům, není to ouplně jednoduchý povolání !!!
!!! Bacha na peníze, to je dost slabota !!!
!!! A nebo si radši najděte úplně jinej návod J !!!
Rinn ( s láskou, vy blbouni, važte si toho J)